
| חב' ריידפד בע"מ | טלפון: 02-5335523 | אימייל: ridepedoffice@gmail.com | |
| תעודת אחריות | |||
| תאריך | שם הלקוח | ת.ז. | כתובת הלקוח |
| טלפון הלקוח | דוא"ל הלקוח | חשבונית מספר | קבלה מספר |
| תאריך רכישה | דגם הקורקינט | מספר סידורי | מספר שילדה |
| מספר סוללה | נקודת המכירה | שם המוכר/יבואן | חתימה |
| תנאי האחריות | |||
תעודת אחריות- צמיגיTiresPMT מונפקת ע"י חב' ריידפד בע״מ היבואנית הרשמית של Italy TiresPMT בישראל
1. תנאי אחריות כלליים
1.1 רכישת צמיג או גלגל של PMT מהווה הסכמה מלאה לכל תנאי תעודת אחריות זו, והיא ממצה את כל ההבנות בין ריידפד בע״מ לצרכן.
1.2 אין כל תוקף להבטחות או מצגים בעל פה – רק מסמך זה מחייב.
1.3 האחריות תקפה ללקוח הראשון בלבד ואינה ניתנת להעברה.
1.4 מימוש האחריות מותנה בהצגת חשבונית מקורית ו/או הוכחת רכישה תקפה.
1.5 תקופת האחריות: 12 חודשים ממועד הרכישה בלבד.
1.6 כל שינוי בצמיג או בגלגל - כולל תיקון עצמי, שיוף, צביעה, או כל שינוי מבני – יבטל את האחריות לאלתר.
2. מה כוללת האחריות
2.1 אחריות זו חלה אך ורק על פגם ייצור מהותי או פגם חומר שאושר על־ידי היבואן.
2.2 במידה והתקלה נובעת מפגם ייצור מוכח, היבואן יפעל לפי שיקול דעתו הבלעדי: לתקן את המוצר, או להחליפו במוצר שווה ערך, או להעניק זיכוי חלקי בלבד.
2.3 לא יינתן החזר כספי מלא בכל מקרה.
3. חריגים –האחריות לא תחול במקרים הבאים:
3.1 בלאי טבעי הנובע משימוש רגיל: שחיקה, סדקים, שינוי צבע, עיוות, ירידת לחץ אוויר, בליטות או סימני דרך.
3.2 שימוש בלחץ אוויר לא תקין, התקנה לא מקצועית, איזון לקוי או שימוש בכלי רכב לא מתאים.
3.3 נזק פיזי לצמיג עקב תקר, חתך, חבלה, דריכה על מסמרים או פגיעה ממכשול.
3.4 שימוש במרוצים, דריפטים, שטח, או כל שימוש תחרותי.
3.5 שימוש בעומס יתר או מהירות מעבר לדירוג הצמיג.
3.6 אחסון בתנאי חום קיצוניים, שמש ישירה, לחות או חומרים כימיים.
3.7 שינוי כלשהו במבנה הצמיג או במרכיביו (הדבקה, תיקון עצמי, שיוף וכד’).
3.8 שימוש במוצרים שאינם מקוריים של PMT Tyres או שילוב בין מותגים שונים.
3.9 כל נזק שנגרם עקב תאונה, רשלנות, תחזוקה לקויה או שימוש בניגוד להוראות ההפעלה.
4. אופן מימוש האחריות
4.1 יש להפסיק מיד שימוש בצמיג ולפנות לשירות הלקוחות במייל: tyres.co.il-support@pmt
4.2 על הפנייה לכלול: חשבונית קנייה, תיאור תקלה, תמונות, ומספר סידורי אם קיים.
4.3 הצמיג ייבדק על־ידי טכנאי מוסמך של ריידפד בע״מ.
4.4 החלטת ריידפד בע״מ בעניין קיומו של פגם או זכאות לאחריות היא סופית, מוחלטת ומחייבת.
5. ריידפד בע״מ לא תישא באחריות לנזק ישיר, עקיף, תוצאתי או נלווה -לרבות נזק לרכב, הוצאות עבודה, התקנה, איזון או הובלה.
6. ריידפד בע״מ לא תישא באחריות לנזק ישיר, עקיף, תוצאתי או נלווה -לרבות נזק לרכב, הוצאות עבודה, התקנה, איזון או הובלה.
7. ריידפד בע״מ משוחררת מכל אחריות בגין שימוש במוצר בניגוד לייעודו.
8. האחריות ניתנת בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ״א–1981, וחוק האחריות למוצרים פגומים, תש״ם–1980, ככל שהוראותיהם אינן ניתנות להתניה.
9. הוראות יצרן (PMT Tyres Italy) בהתאם למדיניות היצרן הרשמית:
9.1 תקופת אחריות: 12 חודשים בלבד.
9.2 אחריות חלה על פגם ייצור מוכח בלבד.
9.3 פגמים הנובעים משימוש שגוי, בלאי טבעי או אחסון לקוי אינם כלולים.
9.4 יש לדווח על פגם גלוי תוך 14 ימים ממועד הרכישה, ועל פגם נסתר מיד עם גילויו.
9.5 שינוי כלשהו בצמיג מבטל את האחריות לאלתר.
10. הצהרת הצרכן
הצרכן מצהיר כי קרא את תנאי האחריות במלואם, הבין אותם ומאשר את כל האמור לעיל. ריידפד בע״מ תהא הכתובת הבלעדית בישראל לכל מימוש אחריות בהתאם להוראות היצרן בלבד. חתימת הצרכן:_____________________ תאריך: _______________


