0%

שאלות ותשובות

איך אני משנה את כתובת האימייל בחשבון שלי?
+

תוכל להיכנס לחשבונך ולשנות את כתובת האימייל בפרופיל שלך דרך פרופיל > ערוך פרופיל.

איך אני מיישם קופון על ההזמנה שלי?
+

תוכל ליישם קופון בעמוד התשלום לפני ביצוע ההזמנה.

מה מיוחד ב קורקינטים של- Infinity X ?
+

כל קורקינט שאנחנו מעצבים הוא שילוב של הנדסה מתקדמת, חומרים איכותיים ועמידות יוצאת דופן. תשומת הלב הקפדנית לפרטים מבטיחה חוויית רכיבה בלתי נשכחת .

מה מיוחד בבקר Nano Elite?
+

הבקר בקורקינטים שלנו הוא פלא טכנולוגי, המשמש כ"מוח" של הקורקינט. הוא קומפקטי במיוחד אך עוצמתי להפליא, ומנהל את צריכת הסוללה ביעילות שאין שנייה לה. רכיב מתקדם זה מבטיח שהעוצמה של הקורקינט מנוצלת באופן מיטבי, ומספק חוויית רכיבה חלקה ותגובתית שבולטת בשוק.

האם ניתן להתאים אישית את הקורקינטים של Infinity X?
+

בהחלט, התאמה אישית היא בלב הקורקינטים של Infinity X. אנחנו מבינים שקורקינט הוא הצהרה אישית, ולכן אנו מציעים מגוון אפשרויות התאמה אישית. מבחירת צבעים ועד הוספת אביזרים, ניתן לעצב את הקורקינט כך שישקף את הסגנון וההעדפות הייחודיות שלך. הפוך את הקורקינט שלך לייחודי באמת ותבלוט מעל כולם!

האם הקורקינטים של Infinity X מתאימים לנסיעות עירוניות?
+

בהחלט! קורקינטים חשמליים של Infinity X מיועדים לחוקר העירוני. הם משלבים ביצועים במהירות גבוהה עם מאפיינים מעשיים לנסיעות בעיר, ומבטיחים נסיעה חלקה, יעילה ומהנה בנוף האורבני.

מה חיי הסוללה וזמן הטעינה של הקורקינטים של Infinity X?
+

הקורקינטים מדגם שלנו מציעים חיי סוללה ארוכים לנסיעות ממושכות. זמני הטעינה משתנים בהתאם לדגם, אך בזכות טכנולוגיית הטעינה המהירה שלנו, הקורקינט שלך יבלה יותר זמן על הכביש ופחות זמן בטעינה.

איך אפשר לרכוש קורקינט שלInfinity X?
+

תוכל לרכוש קורקינטים של Infinity X ישירות דרך האתר הרשמי שלנו או באמצעות משווקים מורשים.

האם יש לכם סוללות חלופיות וחלקי חילוף נוספים במלאי?
+

כן, אנו מחזיקים במלאי מגוון רחב של חלקי חילוף. החלקים הנפוצים ביותר מופיעים באתר. פשוט גשו לקטגוריית החלקים וסננו כדי לראות מה מתאים. אם אתם צריכים חלקים נוספים, פשוט צרו קשר על ידי שליחת בקשה.

מה קורה אם הקורקינט שלי צריך תיקון לאחר שתקופת האחריות של 360 הימים הסתיימה?
+

אנו תמיד שואפים לגרום ללקוחותינו להיות מרוצים. אם משהו לא פועל כראוי, אנא עקוב אחר השלבים המפורטים בדף האחריות והשירות שלנו. אנו נאבחן את הבעיה ונקבע את הצעדים הטובים ביותר לתיקון. ברוב המקרים, יש לנו את רוב החלקים במלאי במרכזי השירות שלנו, ואנו נוכל לעזור לך במהירות.

איך אני יכול לתקן ולתחזק את הקורקינט?
+

לתחזוקה שוטפת ותיקונים, בקרו בדף האחריות והשירות המפורט שלנו. במקרה של בעיות, טיפולי תחזוקה או תיקונים נא לפנות לאחד לאחד משותפי השירות שלנו, ותמיד קיימת האפשרות לשלוח את הקורקינט אלינו לתיקון במרכזי השירות שלנו אין לבצע תיקונים או תחזוקה בגורם שלא מוסמך ע"י חברת ריידפד האחריות לא תחול במקרה שייקבע כי הנזק ו/או התקלה נגרמו כתוצאה מטיפול ו/או תיקון שבוצעו במוצר על ידי גורם שאינו מוסמך מטעם החברה.

איך אני מגיש בקשה למימוש אחריות?
+

אנא עקוב אחר השלבים המפורטים בדף האחריות והשירות שלנו.

מהי מדיניות האחריות שלכם?
+

אנו מעניקים אחריות לכך שהמוצרים שלנו יהיו חופשיים מפגמים בייצור למשך 12 חודשים לאחר המסירה ,אנא עיינו בדף האחריות והשירות המפורט שלנו למידע נוסף ולהגבלות.

מה קורה אם הקורקינט שלי לא עובד כראוי?
+

ם הקורקינט שלך אינו פועל עם הגעתו (כפי שיכול לקרות במקרים נדירים ברכבים חשמליים, ללא קשר לאיכות הסוללה), תוכל להחליף אותו ללא תשלום, ואנו נכסה את כל עלויות המשלוח. במקרה של כל בעיה טכנית אחרת, סמוך על כך שנמצא עבורך פתרון. אנא עיין בדף האחריות והשירות שלנו.

האם אני יכול להחזיר את הקורקינט החשמלי שלי?
+

כן, בתוך 14 ימים מרגע הרכישה ניתן להחזיר את הקורקינט ללא צורך בהסברים. הקורקינט חייב להיות במצב שלא נעשה בו שימוש ובאריזתו המקורית. אנא עיין בדף המפורט שלנו על מדיניות החזרים כספיים והחזרות. הלקוח יהיה אחראי על עלויות המשלוח חזרה.

האם אני יכול לרכוב על הקורקינט החשמלי שלי בגשם?
+

אנו לא ממליצים להשתמש בקורקינט בגשם או בתנאים רטובים. הכביש חלק יותר וזה ייקח יותר זמן לבלום. אם בכל זאת תרכב בגשם, הקורקינט שלנו עדיין בטוח לשימוש. עמיד למים – פשוט נגבו אותו ברגע שתחזרו הביתה. ציוד חשמלי ומים לא משתלבים היטב יחד.